dinsdag 5 november 2013

Frogpost

Meestal laat ik het halen van de post aan manlief over, maar afgelopen week maakte ik maar wat graag een omweggetje langs de brievenbus om te kijken of mijn kikkerpost al was gearriveerd.

Aan het einde van de week had ik een bonte verzameling cadeautjes en kaartjes binnen. Van Haaike kreeg ik drie mooie boekenkaarten boordevol tips: Alain de Botton, The Architecture of Happiness, Nikolaj Gogol, Dode zielen en Paulo Giordano, De eenzaamheid van de priemgetallen. En ze stuurde een lekker recept mee voor brownies, het ideale leesvoer voor bij een kopje thee!

Van Leentje kreeg ik een mooi boekje waar ik zelf mijn boekentips, ideeën en citaten in kan verzamelen. Het citaat dat ze aan de binnenkant van de cover plakte is in ieder geval al op mijn lijf geschreven! ('What on earth could be more luxurious than a sofa, a book, and a cup of coffee?' - Anthony Trollope)
Haar tips: Griet Op de Beeck, Vele hemels boven de zevende, Oscar van den Bogaard, Meer dan een minnaar en Arthur Japin, De man van je leven.

Liesbet stuurde me een verrassingspakketje met een sticker, een button, rucolazaadjes, een Nijntjekaartje en een waaiertje met haar boekentips: Jeanette Winterson, De Passie, Meir Shalev, Fontanel en Patricia MacLachlan, Verborgen schatten.

Anneleen ten slotte stuurde me een vrolijk kaartje met haar aanrader: Anjet Daanje, Gezel in marmer.


Superbedankt allemaal, ik ben verwend! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten