donderdag 2 januari 2014

Love my Happy Lights

Een tijdje geleden blogde ik over mijn plannen om een bezoekje te brengen aan de conceptstore van Happy Lights om mijn eigen lichtslinger samen te stellen.

Tijdens ons kerstuitje naar Antwerpen lieten we ons dan ook meevoeren met de mensenstroom over de Groenplaats, door het smalle straatje met de roepende obers van restaurantjes waar je pizza's kunt eten met de snelheid van een speeddate, richting de charmante pandjes in de buurt van de kathedraal en de Lijnwaadmarkt.

In een van die charmante pandjes in de schaduw van de kathedraal zit de knusse conceptstore waar je je persoonlijke lichtsnoer kunt maken met balletjes in de prachtigste kleuren. Ik weet bijna niet waar ik moet beginnen! Met mijn oorspronkelijke idee in gedachten kies ik mooie blauw-, grijs- en bruintinten; ik verheug me er al op hoe het er uit zal zien als ze eenmaal aan het lichtsnoer zitten.








































Thuis stal ik de balletjes uit op tafel om te kijken welke kleurencombinatie ik het beste vind. Ik wik en weeg, verschuif er een paar, slaap er een nachtje over, verschuif nog eens iets, totdat manlief nuchter zegt dat het om het geheel gaat en ik me niet zo druk moet maken over welke kleuren er nu het beste tegenover en naast elkaar moeten zitten.

Hij heeft gelijk, de slinger is perfect. Precies de uitstraling die ik wilde: warm, gezellig, modern en stijlvol. Ik heb zo het gevoel dat het niet gaat blijven bij één plek in huis; ik wil meer! Een in zand- en okerkleurige woestijntinten voor de slaapkamer, een in vrolijke kleuren om mijn 'hobbyplek' wat meer karakter te geven, een in stoere kleuren voor de Vikingkamer...

Love my Happy Lights!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten