zondag 27 oktober 2013

Over leeskikkers en slakken

Een tijdje geleden (ik schreef al 'gelezen'. Waar het hart vol van is...) had ik het over het leuke initiatief 'Kikker Leest'. Ondertussen heeft de kleine groene spring-in-het-veld me laten weten aan wie ik mijn boekentips mag doorsturen, spannend!


Terwijl ik de kaartjes schrijf denk ik met een glimlach terug aan die leuke boeken. Hoe ik me liet meeslepen door het verhaal en het jammer vond dat het was afgelopen. Ik wens de dames naar wie mijn kaartjes onderweg zijn ook veel leesplezier toe en fijne herfst- en winterdagen. Dames, de kikkertips komen eraan met snail mail!

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er een echte kikkerpostbus uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Ja hè, vond 'm zo cool! Dit is in Auray, in Bretagne, waar we afgelopen zomer waren. Ik stond te popelen om de foto te gebruiken, maar had nog niet de juiste kans gevonden. En voilà!

      Verwijderen
  2. Bedankt voor je leuke kikkerpost! Boek staat op mijn verlanglijstje :-) Hopelijk is de mijne ook toegekomen ondertussen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej! Ja hoor, ik heb alles ondertussen gekregen. Ga er nog een blogpost over schrijven, maar heb nog geen foto's gemaakt van alle lieve kaartjes en tips. Bedankt in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen