donderdag 3 oktober 2013

Cool stuff voor een kleine Viking

Sinds mijn ouders in Zweden wonen geef ik regelmatig mijn bestelling door voor coole jongenskleren van Lindex en KappAhl. Ik vind daar altijd wat ik zoek en de maten zijn ook (redelijk) betrouwbaar. Bovendien zijn ze goed uitgerust voor de herfst en de winter.

Vorige maand namen mijn ouders mijn herfst/winterbestelling mee. Ik zie hem al lopen in zijn stoere houthakkersbloes en donkerblauwe broek of in de longsleeve met vrachtwagen. De groen gestreepte trui is heerlijk zacht en comfortabel en de sokken en boxershorts zijn helemaal in stijl met auto's en tractoren.

Kleertjes en sokken: Lindex
Boxershorts: KappAhl

Ook bij C&A ben ik laatst goed geslaagd. Op de jongensafdeling voor 2-7 jaar (wat een verschil met de babyafdeling!) vond ik broeken, jassen, truien en longsleeves in mooie kleuren en materialen met leuke details. De okergele jas was meteen favoriet bij de kleine Viking zelf, het was de enige die hij enthousiast aanpaste.   



Zijn robuuste Pinocchioschoenen (niet op de foto) staan al te wachten in de kast. Nu alleen nog een goede muts, sjaal en wanten en dan is de kleine Viking er helemaal klaar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten