dinsdag 28 januari 2014

Gone fishing

Soms moet je keuzes maken. De een leuker dan de ander, meestal met pijn in het hart, maar met de beste bedoelingen. Het is nog niet zo lang geleden dat ik deze blog begon, maar ik heb besloten om voorlopig zachtjes de deur dicht te doen. De sleutel leg ik onder de mat, gemakkelijk terug te vinden. Door de kieren en spleten zal er af en toe wel wat stof voor verhalen komen waaien en van tijd tot tijd kom ik door het sleutelgat loeren en probeer ik of de sleutel nog past.









































Bedankt voor het meelezen en de leuke reacties en tot ziens!

1 opmerking:

  1. Aah, dat is jammer! Ik ben geen structureel bloglezer, maar af en toe lees ik mijn hele leeslijst bij en toch altijd met plezier ook jouw blog. Maar wie weet, kom je inderdaad nog weer terug :-)
    Veel succes IRL en laat je nog wel in ieder geval het babynieuws lezen, t.z.t.?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen