maandag 9 december 2013

Kaasfondue for one

Manlief werd vorige week 37. Een 'oude bok', naar eigen zeggen, maar ik vind dat zijn peper- en zoutkleurige haar hem een mooie, robuuste, 'sophisticated' look geeft en prachtig past bij zijn oceaanblauwe ogen.

Omdat ons gezin al bijna twee weken wordt geteisterd door vieze buikgriepvirussen en mijn maag helaas niet toe was aan een copieus verjaardagsmaal, maakte ik een 'kaasfondue for one' voor hem, compleet met wijn, knapperige dipgroenten en lekker brood.

Ik baseerde me op dit recept en gebruikte camembert, waar ik een kruisje in kerfde zodat de witte korst gemakkelijk open gemaakt kon worden om de groenten en het brood erin te dopen. Hoewel mijn verse wortelsoep met gember ook erg lekker was, keek ik toch af en toe met jaloerse blikken naar de overkant. Volgende keer doe ik wel mee en wordt het gewoon weer een ouderwetse 'kaasfondue for two'.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten