donderdag 31 oktober 2013

Stoere laarzen

Sinds ik had ontdekt dat ik niet meer op hakken kon lopen doordat mijn lijf daar in de huidige toestand tegen protesteerde, was ik dringend op zoek naar een paar platte winterlaarzen. Maar dan wel van het elegantere soort, misschien een tikkeltje stoer, maar vooral niet te overduidelijk PLAT.

Op het internet kwam ik via een banner (internetreclame werkt soms dus wel, hahaha) een paar beauties van lange bruine laarzen tegen van Tamaris. Precies wat ik zocht! Gelukkig hadden ze de laarzen bij Brantano, waar manlief en ik net een paar weken eerder onze oude schoenen hadden ingeruild voor kortingsbonnen, superdeal dus!

In het echt vind ik ze nog mooier dan op internet. Bovendien zijn ze heerlijk zacht gevoerd met een stoere stof met een Schotse ruit. Cool maar toch vrouwelijk onder een rokje, netjes en comfortabel onder een broek en vooral niet te PLAT.

Love them, mijn nieuwe laarzen!

Laarzen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten