donderdag 24 oktober 2013

Beauty and the...

Nee, dit is niet een onderdeel van een griezelig pre-Disney verkleedkostuum, hoewel het er op het eerste gezicht misschien wel zo uitziet... Het is het resultaat van mijn noeste arbeid op de naailes de afgelopen weken! Binnenstebuiten, dat wel, want het is nog niet klaar en ik wil het eindresultaat de volgende keer natuurlijk vol trots laten zien (behalve als er aan het einde iets grandioos mis gaat, hahaha).

Dus voilà:


En ook al ziet hij er nu nog helemaal niet grappig of schattig uit, dat is hij eigenlijk wel. En ik ben nu al best trots, kreeg zelfs een compliment dat ik het goed deed en snel oppakte. Vond ik leuk om te horen, vooral omdat naaien en prutsen voor mij de ultieme test in geduld is. Meestal slaag ik niet - getuige de naald in mijn nagel laatst - maar als ik me er echt op toeleg is de kans groot dat het wel lukt.

Een weekje wachten en dan zal deze eng uitziende stekelige terroristenkap zijn ware aard onthullen. Nog even geduld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten