vrijdag 20 september 2013

Thee en snode plannen

Er broeit iets in de kleine provinciestad, een beweging die binnenkort langzaam maar zeker de stad over zal nemen. Mijn partners in crime kwamen gisteravond langs voor thee, koekjes, chips en snode plannen. En passant namen ze nog een leuk cadeautje voor me mee van Florentine's, waar ik al als een kleuter met mijn neus tegen het raam gedrukt naar binnen heb staan gluren. Nu kan ik me van dichtbij gaan verlekkeren aan de koekjes, pralines en taarten, ik verheug me al.
















Wat is het gezellig om met twee gelijkgestemde coole dames te kletsen, lachen en plannen te smeden terwijl er tig soorten thee en lekkere hapjes op tafel staan. Binnenkort nemen we de wereld over, of toch in ieder geval de stad. Meer van dit soort donderdagavonden graag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten